n
Будь-яка система вимагає обслуговування мережі кваліфікованими фахівцями, які знають норми та дотримуються принципів роботи, закладених виробником ПЗ. Саме порушення технології вирішення задач призводить до виникнення збоїв роботи серверів та порушення безпеки при доступі до даних.
Ми розділяємо завдання обслуговування комп'ютерів і серверів на дві важливі частини: допомога користувачам у вирішенні проблем, що виникають, та проведення регламентних робіт з обслуговування мережі.
Перша частина є видимою для клієнта: це реакція на помилки, порушення роботи та допомога Вашим співробітникам. Це нормальна, звичайна робота системного адміністратора, на яку Ви очікуєте від адміна.
Друга частина - регламентні роботи з обслуговування мережі та серверів. Вона не така помітна для Клієнта, але саме від неї залежить, наскільки надійно працюватиме мережа, наскільки стабільно і безперебійно працюватимуть сервери. Ми розробили спеціальні процедури обслуговування комп'ютерів, серверів та обладнання, спрямовані на підтримання актуального стану програмних засобів.
Наша технологія обслуговування комп'ютерів і серверів включає роботи, під час яких ми контролюємо до двадцяти різних параметрів функціонування систем.Наші фахівці мають високу кваліфікацію та багаторічний досвід обслуговування інформаційних систем різного масштабу. Ми не працюємо зі студентами, наші співробітники – зрілі професіонали. Але основними перевагами ми вважаємо здатність до продуктивної взаємодії з Вашими співробітниками, уміння будувати роботу в режимі взаємно зручного, спокійного спілкування.
Ми запропонуємо Вам різні варіанти співпраці: від віддаленого обслуговування комп'ютерів, серверів та виїзду спеціалістів до Вашого офісу за викликом, до створення повноцінного ІТ-підрозділу, що забезпечує обслуговування у штатному режимі.
Ми маємо серйозний досвід обслуговування як малих організацій, так і середніх. У ряді компаній ми створили власну службу ІТ, де працюють наші співробітники, виконуючи всі функції та завдання щодо підтримки працездатності систем компаній. Іншими словами: у нас є і люди, і досвід для організації ефективного обслуговування комп'ютерів та серверів наших клієнтів.
Нам важливо, щоб проблеми виникали як найрідше, вирішувалися ефективно, без "рецидивів" і в найкоротші терміни. Тому ми ніколи не обмежуємо час або кількість виїздів, які потрібні для усунення проблем користувачів, ремонту обладнання та регламентних робіт з обслуговування комп'ютерів та серверів.
Ми орієнтовані на максимальну швидкість вирішення проблем наших Клієнтів. Для вирішення завдання ефективного обслуговування комп'ютерів та користувачів ми створили Службу технічної підтримки, яка має широкі можливості для вирішення проблем користувачів. Співробітник служби має можливість віддаленої допомоги кожному Вашому співробітнику прямо на робочому місці. Якщо проблема не може бути вирішена Службою віддалено, заявка передається інженеру для виїзду до Вашого офісу.
Якщо ви хочете дізнатися, що у вас відбувається із серверною ІТ інфраструктурою, зверніться до нашої компанії для проведення IT аудиту. Наша команда має величезний досвід обслуговування серверів. Довіряйте обслуговування сервера професійним інженерам.